tirsdag den 24. december 2013

Lidt specielle kort...

Så blev det min tur igen til at blogge her hos Heidi.

I sommer købte jeg dette stempelsæt fra Inkadinkado. Jeg kommer lidt til at tænke på de der tegnesæt man kunne købe da jeg var barn - hvor man satte en rund dims med takker på (en form for tandhjul) og en masse huller i ned i et rundt hul også med takker - satte en blyant i og kunne så lave en masse forskellige mønstre.



Det er første gang jeg prøver det - så resultatet er også derefter.

Det første kort her synes jeg er blevet ok - og har peppet det op med lidt twine.


Det andet kort er jeg knapt så tilfreds med - men øvelse gør jo mester ;)


Men det er sjov at lege med farver og mønstre - der er 4 stempler med i pakken - men tænker man kan bruge alle stempler.

Håber I alle må få en rigtig dejlig og hyggelig juleaften med dem I holder af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar