lørdag den 10. juni 2017

Dobbelt embossing teknik

Har fundet en for mig ny teknik.
Dobbelt embossing, så dette måtte afprøves.




Her er hvad der skal bruges:
En embossing folderembossing pude ( her er der brugt Versamark)  og embossingpulver og varmepistol











Jeg startede med at klippe et stykke karton til i str, så den passer i embossingfolderen. Derefter kom jeg Versamark på siden med navnet på embossingfolderen, og kørte den igennem bigshot, som når jeg normalt embosser med en embossingfolder







Nu kommes der embossingpulver på den side hvor jeg har brugt versamark, der varmes med heatgun bagefter.
Her ses resultatet, har lavet 2 forskellige, håber I kan se det blanke der hvor embossingpulveret er smeltet.



Jeg har klippet kartonen med de 2 embossingteknikker til og limet det på et foldet stykke karton og pyntet det.

Jeg synes det er en sjov teknik. Hvis du ønsker at det er det forhøjede i  embossingen der skal have farve med embossingpulver, smøres Versamark på med en rulle på den modsatte side af hvad jeg har gjort her.


Rigtig god fornøjelse.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar