lørdag den 21. januar 2017

Kort til Valentinsdag eller til en kær ven..




Mit navn er Jannie og dette er første gang jeg skal prøve at blogge...
Jeg er super glad for at have fået tilbuddet om at være med i dette fantastiske team af dygtige kreative piger ..

Mit første indlæg er et kort som jeg tænkte kunne bruges til Valentinsdag eller til en kær ven..




Selve basen er 15x21 cm, foldet på midten til 15x10,5 cm
Af mønsterpapiret har jeg brugt 2 stykker... et på 14,5 x 10 (som er embosset) og et på 14,5 x 4,5
Dien har jeg brugt til at lave den flotte doily af kvistkarton og også den ene cirkel hvorpå jeg har stemplet teksten
- den anden cirkel er skåret i mønsterpapir...
Og derefter er alle delene sværtet med Distress ink
Så er de to stykker mønsterpapir limet sammen og viklet omkring med lidt snor inden det er limet
fast på kortbasen... Selve Doilien er sat fast med puder og efter de to cirkler er limet sammen er de også sat
på med puder...




Jeg har også lavet kortet i en lidt anden udgave men med papirer fra samme blok...




Håber kortet kunne give lidt inspiration... og tak for at I kikkede med 😊


Hilsen Jannie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar