lørdag den 2. juli 2016

Enhver anledning


Simpelt men anvendeligt til lige den anledning du ikke vidste 
du blev inviteret til.

Fold et kort til størrelse 10,5 x 15,0


Jeg har her anvendt rester af karton, anvendt 


Har anvendt stemplet Flowering Fields fra Stampin UP,
samt Archival Ink sværte, men Memento kan også bruges.
Jeg har lavet to stempeltryk, hvor jeg har lavet et fast tryk,
det i midten er lavet ved, at jeg ikke kommer sværte på og dermed 
anvender det sidste på stemplet og trykker kun med let hånd,
derved ser det ud til, at du har blomster ranken lidt bagved
de mere markante tryk du har lavet.


Nu skal kortet blot samles og til det har jeg anvendt power tape,
samt fundet nogle lyserøde halvperler, som lige skal give det feminine look.


Så er det bare med at få skrevet en hilsen og
få afleveret kortet til lige den anledning du var 
inviteret til.
God fornøjelse.


1 kommentar: