lørdag den 23. april 2016

Hurtige kort med Washi Tape

Jeg er rigtig dårlig til at få brugt noget af alt det Washi Tape jeg har.
Så i dette blog indlæg vil jeg vise hvordan du kan lave
nogle super hurtige og meget nemme kort,
hvor du kan bruge washi tape.

Jeg har brugt alm. kort størrelse A6 i hvid.
Jeg har så valgt 4 washi tape ud i 3 nuancer.

Jeg har som så ofte før,
fået idéen til selve grund skitsen på Pinterest.
Men har bare gjort den til min egen på den måde jeg har pyntet den.

Du ligger det hvide kort på din skæremåtte.
Nu vælger de washi tape du vil bruge
og sætter dem på kortet som vist.
Washi tapen skal gå ud over kortet's kant.


Skær med en skærekniv washi tapen til,
så den flugter med kortets kant.

Dette gentager du for alle de kort du ønsker at lave.
Og du mixer selvfølgelig med det washi tape du har lyst til.

Jeg har stemplet med forskellige konfirmations stempler.

På det 1. sorte kort har jeg bare klippet rundt om støvlerne,
så der bliver en hvid kant.
De er derefter påsat med 3D skum tape.
Jeg har stemplet med VersaFine Inyx Black 
Der er pyntet med sorte halvperler.

På de 2 andre sorte kort har jeg stemplet med tekststempel
Jeg har stemplet med VersaFine Inyx Black 
Jeg har derefter punchet teksten ud,
Bagved har jeg punchet en sort scalloped cirkel på ca 4,8cm.
Begge er påsat med 3D skum tape.
Der er pyntet med sorte halvperler.
Jeg har brugt disse 4 Washi Tape

På de 2 blå kort har jeg stemplet med tekststempel
Jeg har stemplet med Memento - Danube Blue
Jeg har derefter punchet teksten ud,
Bagved har jeg punchet en blå scalloped cirkel på ca 4,8cm.
Begge er påsat med 3D skum tape.
Der er pyntet med blå rhinsten.
Jeg har brugt disse 4 Washi Tape

 På de 2 pink kort har jeg stemplet med tekststempel
samt et motiv stempel
Jeg har klippet motivet af pigen ud, så den kommer lidt i profil.
Motivet er påsat med 3D skum tape.
Jeg har stemplet med Distress - Picked Raspberry
 Der er pyntet med blomster der punchet ud med
punches fra Nellie Snellen
Der er pyntet med en cremefarvet halvperle i hver blomst.
Blomsterne er limet fast med flydende lim.
Jeg har brugt disse 4 Washi Tape

Hvis du vil følge mig på Pinterest, finder du mig HER

Håber du med denne nemme teknik, 
har fået mod på at få gang i at lege med Washi Tape.
Og dette er jo kun én måde at sætte washi tape på dine kort,
mulighederne er uendelige......

Og lige nu er der tilbud på ALLE Washi Tape
i Web Shoppen.

Jeg ønsker Jer alle en super fantastisk weekend.
Knus Heidi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar