lørdag den 12. september 2015

Et fødselsdagskort mere.

Forsætter ugen med et nemt kort, 
der igen kan bruges til forskellige anledninger, 
alt efter hvilken tekst man vælger at sætte på.

I dag har jeg lavet dette kort.

Igen har jeg brugt papir fra denne skønne blok. 
Og som i tirsdags indlægget kan du i Heidis Kreative Hule
finde mange andre skønne blokke  >her<
Tænker også at man kan bruge sine rester til lige netop dette kort.

Start med at skære 4 strimler som måler 10 x 3,5 cm i 4 forskellige mønster,
 Brug en hjørnepunch til at klippe to hjørner af hver stykke karton.
 Skær derefter 4 firkanter i mål 3 x 3 cm. 
Svært alle delene og kom tape på selve kortet som måler 10,5 x 29 cm,
 fals det på midten og du har grundkortet.

Lim det mønstrede karton på grundkortet med tape,
 kom 3D puder på de hvide firkanter 
og på en lille strimel med tekst på ( se billedet) 
sæt dem oven på mønster karton'et.

Så har jeg punchet blomster og sværtet dem,
inden jeg har limet dem sammen og sat en lille perle inden i midten. 
Til sidst har jeg limet de små blomster midt i den hvide firkant på kortet
og limet et par perler ved teksten. 


Håber du har fået lyst til at lave kortet. 
Ha en dejlig dag
Scrap hilsener fra 
Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar