tirsdag den 18. november 2014

Punch Art Julekort

I dag vil jeg vise jer et par julekort med punch art snemænd (og dame) jeg har lavet. 
De fleste af materialerne finder I som altid i Heidi's shop HER

Jeg har her brugt følgende:
Jule embossing folder fra Nellie Snellen.
Hun har lavet de skønneste embossing foldere med danske tekster,
det synes jeg er lidt sejt.
Billedet med den skønne julemand, 
er fra en pakke med 24 små ark Dixi Craft Toppers.
Blomsterne er lavet med Floral Punch (Julestjernen),
også fra Nellie Snellen.
Samt en sød snemand som du finder en tut på nederst i dette indlæg.

Til dette kort har jeg brugt følgende:
Snowflake embossing folder fra Nellie Snellen.
Endnu et skønt billede fra en pakke med Dixi Craft Toppers.
Snefnuggene er lavet med punch fra Martha Stewart, 
men du kan også bruge de søde Snefnug fra Easy Punches.
Karton finder du >HER<
Halvperler i alle farver >HER<

Tut på hvordan snemanden fremstilles.
Her ser I de punches, tuscher samt Distress Ink jeg har brugt.
Samt hvor mange emner der skal punches ud.
Husk at dies også kan bruges.
Det er kun fantasien der sætter grænser.

Jeg har valgt at sværte de dele du kan se på billedet herover.

Snemandens hat har jeg lavet med disse 2 punches fra Stampin Up.


Så skal snemandens krop, hoved og tørklæde samles.


Jeg har valgt at bruge en hvid tusch for at gøre snemanden lidt mere levende.
Hatten er pyntet med små blade og halvperler.
Kroppen har også fået små sorte halvperler på.

Her har I den færdig samlede snemand.


Mange tak fordi I kiggede med denne gang også. 
Jeg håber at jeg har kunnet inspirere jer lidt. 

De kærligste hilsner fra Jette Christina Hansen.

3 kommentarer:

  1. Flotte julekorte og gode tips til at lave en snemand, vi har jo alle så mange ting, rart at se hvad man også kan bruge dem til. Tak for gode billeder og vejledning.
    Karen

    SvarSlet
  2. Flotte kort og rigtig fin TUT.
    Knus fra mig til dig, Anette

    SvarSlet
  3. Mange tak skal I have begge to :)

    SvarSlet